PR Hoteli

korpo_pr
  • Hotele
  • Pensjonaty
  • SPA
  • Firmy turystyczne

STRATEGIE WIZERUNKOWE

Rynek hoteli w Polsce staje się coraz bardziej konkurencyjny, a to oznacza, że obiekty hotelowe większą wagę przywiązują do swojej renomy. Z tego względu, sprawne i profesjonalne komunikowanie z otoczeniem staje się kluczową kwestią, która pozwoli przekonać do siebie potencjalnych Klientów i wyróżnić się wśród konkurencji.

Oferujemy kompleksowe usługi Public Relations, dobrane z myślą o rozwoju obiektów hotelowych. Dbamy o to, aby informacje o usługach hotelowych dotarły do właściwych odbiorców w odpowiednim czasie i miejscu. By działania marketingowe były atrakcyjne i przede wszystkim skuteczne, muszą wynikać z przemyślanej strategii wizerunkowej, którą konsekwentnie należy wdrażać. Nasza agencja zajmuje się kreacją i realizacją właśnie takich, długofalowych działań wizerunkowych.

MEDIA RELATIONS

Dbamy o stałą obecność obiektów hotelowych w mediach. Pracujemy z tytułami ogólnopolskimi, branżowymi i tematycznymi. Budujemy unikatową pozycję hoteli w regionie, współpracując z prasą, radiem, telewizją i nowymi mediami (internet). Na bieżąco informujemy dziennikarzy o wydarzeniach z życia hoteli: o sukcesach, nowościach, usługach dodatkowych, nagrodach i innych.

Opinia na temat konkretnego hotelu znaleziona w sieci jest równie przekonująca, co rekomendacja znajomych. Nierzadko ma decydujący wpływ na wybór miejsca wypoczynku przez Klienta. Nadzorujemy wizerunek naszych Klientów w internecie, monitorujemy opinie na forach internetowych, prowadzimy profile hoteli w mediach społecznościowych. W raportach z publikacjami internetowymi analizujemy i podsumowujemy aktywności PR-owe oraz rekomendujemy kolejne kroki.

W TWOIM IMIENIU:

  • prowadzimy biuro prasowe i budujemy relacje z kluczowymi dziennikarzami
  • aranżujemy wypowiedzi w mediach
  • przygotowujemy materiały dla prasy – komentarze, opinie, wywiady, artykuły eksperckie
  • realizujemy działania PR w internecie (portale, media społecznościowe, blogi)
  • codziennie monitorujemy media i archiwizujemy wycinki prasowe
  • prowadzimy skuteczną komunikację w razie nieoczekiwanego kryzysu wizerunkowego

WYDARZENIA SPECJALNE/EVENTY

Kampanie edukacyjne, społeczne, a także spotkania z kluczowymi klientami, dziennikarzami, konferencje prasowe, panele dyskusyjne czy briefingi – organizujemy wydarzenia specjalne, które przyczyniają się do wzrostu rozpoznawalności hotelu. Każdy event wykorzystujemy jako skuteczne narzędzie do promocji, a o jego efektach klient dowiaduje się z raportu podsumowującego zrealizowane zadanie.

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Nasz zespół graficzny zaprojektuje kompleksową identyfikację wizualną – logo, wizytówki, firmową papeterię, stronę internetową, roll upy, bannery, broszury i foldery dla klientów. Wśród nas są doświadczeni copywritterzy, którzy zredagują efektywną treść materiałów marketingowych. Ich zadaniem jest „mówić skutecznie”. Organizujemy również profesjonalne sesje fotograficzne, a także tworzymy nowoczesne, dynamiczne prezentacje multimedialne.

Informacje na temat oferty PR dla hoteli:
goodflow@goodflow.pl tel. +48 22 633 06 78