PR USŁUG MEDYCZNYCH

medyk
  • Placówki medyczne
  • Lekarze
  • Startupy medyczne – nowość!
  • Produkty medyczne

STRATEGIE WIZERUNKOWE

Lekarze czy placówki zdrowotne muszą prowadzić przemyślanie działania wizerunkowe. Przewagę nad konkurencją zarówno w świecie produktów jak i firm medycznych daje konsekwentna i zrozumiała dla pacjentów komunikacja. Przygotowujemy spójne kampanie i strategie komunikacyjne, których celem jest budowa wizerunku i silnej pozycji. Nasze pakiety działań dla branży medycznej są poprzedzone analizą Państwa potrzeb i otoczenia. Proponujemy sprawdzone i skuteczne rozwiązania.

ikony_medyczne

MEDIA RELATIONS

Dbamy o stałą obecność lekarzy i placówek medycznych w mediach lokalnych, regionalnych i ogólnopolskich. Wspólnie budujemy ekspercką pozycję naszych Klientów w danej dziedzinie w prasie, radiu, telewizji i w internecie. Na bieżąco informujemy dziennikarzy o nowych usługach, innowacyjnych zabiegach i produktach medycznych, a także kluczowych wydarzeniach i sukcesach. Dzięki temu pacjenci codziennie i z różnych źródeł mogą poznać np. kompetencje lekarzy, ofertę szpitala, klinki, centrum zdrowia czy gabinetu lekarskiego. Organizujemy również szkolenia medialne, pozwalające nabrać większej swobody przed kamerą i budować relacje z dziennikarzami.

W TWOIM IMIENIU PROWADZIMY:

  • biuro prasowe i budujemy relacje z kluczowymi dziennikarzami
  • aranżujemy wypowiedzi lekarzy i ekspertów służby zdrowia w mediach
  • codziennie monitorujemy media i archiwizujemy wycinki prasowe
  • prowadzimy skuteczną komunikację w razie nieoczekiwanego kryzysu wizerunkowego

E-PR, CZYLI WIZERUNEK W INTERNECIE

„Jeśli nie ma Cię w internecie, to nie istniejesz” – to powiedzenie obrazuje, w jaki sposób dzisiaj pacjenci szukają informacji i opinii na temat lekarzy czy ośrodków zdrowia. Często opinia znaleziona w internecie decyduje o wyborze, np. konkretnego lekarza. Budujemy i nadzorujemy wizerunek naszych Klientów w internecie, monitorujemy opinie na forach internetowych, prowadzimy profile na Facebooku czy LinkedIn. Nawiązujemy współpracę z blogerami, portalami dla pacjentów i serwisami branżowymi. Redagujemy newslettery i przygotowujemy raporty z publikacjami z mediów społecznościowych.

WYDARZENIA SPECJALNE/EVENTY

Kampanie edukacyjne, społeczne, profilaktyczne, a także potkania z dziennikarzami, konferencje prasowe, panele dyskusyjne, briefingi – organizujemy wydarzenia specjalne, które przyczyniają się do wzrostu rozpoznawalności nazwiska lekarza, marki placówki czy produktu. Organizujemy również imprezy okolicznościowe, spotkania dla kluczowych klientów. Każdy event wykorzystujemy jako skuteczne narzędzie do promocji.

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Nasz zespół graficzny zaprojektuje kompleksową identyfikację wizualną – logo, wizytówki, firmową papeterię, stronę internetową, roll upy, bannery, broszury i foldery dla klientów. Wśród nas są doświadczeni copywritterzy, którzy zredagują efektywną treść materiałów marketingowych. Ich zadaniem jest „mówić skutecznie”. Organizujemy również profesjonalne sesje fotograficzne, a także tworzymy nowoczesne, dynamiczne prezentacje multimedialne.

Informacji na temat oferty PR dla usług medycznych udziela: Agnieszka Kropiwiec
a.kropiwiec@goodflow.pl tel. +48 22 633 06 78